Compartir

Com cada any, obre gener el Sorteig de Loteria del Nen, un sorteig que vol obrir amb alegria l'any gràcies als seus més de 18 milions en premis, que sumats arriben a la xifra de 700 milions d'euros repartits en total. < / span>

Cada any, un 30% dels jugadors habituals de Loteria de Nadal tornen a temptar la sort el 6 de gener amb el Nen, reinvertint una mitjana de 20 & euro; del premi que aconseguit amb el sorteig del passat 22 de desembre.

La despesa mitjana dels usuaris que gestionen el Nen per internet és de 43 & euro ;, 3 & euro; inferior al de Loteria de Nadal, que se situa en 46 & euro;.

D'altra banda, el perfil del comprador mitjà respon a un home d'entre 30 i 49 anys, similar al que sol fer la despesa en Loteria de Nadal en línia. En el cas del Sorteig del Nen, la diferència entre homes i dones s'accentua respecte al Sorteig de Nadal, elles representen només el 33% del total de jugadors amb una despesa mitjana inferior als 40 euros.

Ceuta i Melilla estan al capdavant de les comunitats amb major despesa mitjana, amb 54 i 53 euros respectivament. Per la seva banda, Madrid i Catalunya encapçalen el rànquing de les comunitats més digitalitzades, el 22% i 20% dels compradors que gestionen la seva loteria per internet procedeixen d'aquestes comunitats.

Si les dades regionals de compra guardaven similitud amb els registrats per al Sorteig de Nadal, també trobem paral·lelismes a l'hora d'analitzar el moment de compra de dècims: seguim deixant-ho per última hora. El 32% de les gestions de Loteria online del Nen es realitzen entre el 4 i el 5 de gener.

En definitiva, com mostren les dades, el sorteig del Nen té el mateix arrelament que el celebrat el dia 22 de desembre, no només per la tradició associada a la seva celebració, sinó pel tracte que rep dels seus jugadors. El 2018 acaba de començar i la sort pot ja estar trucant a les portes.