Compartir

Únicament un de cada cinc pares reconeix que juga amb els seus fills més de deu minuts al dia. L'informe, basat en 2.500 entrevistes a tot Espanya, mostra que el temps de joc compartit a les famílies ha caigut de forma important en els últims cinc anys a Espanya i més de la meitat des 2016, quan es dedicaven 40 minuts de mitjana. < / span>

Segons Philippe Farges, director general de l'empresa de joguines Poly a Espanya, les dades de l'estudi conclouen que "els pares a Espanya no tenen gaire temps per jugar amb els seus fills, el que promou la utilització i compra, cada vegada més, de joguines per a ús individual i no compartit, on el petit aprèn i resol el joc per si mateix ".

les joguines que més demanaran els nens aquest Nadal són, segons les previsions de Poly, Hatchimals, Nines LOL, Patrulla Canina, PJ Masks, Ladybug, Lego i Playmobil.

a l'hora de triar les joguines, els espanyols opten més per decidir el que els nens volen en catàleg, per després encarregar als Reis o Pare Noel en botiga (un 80%) ia Internet ( un 20%). Aquestes xifres mostren que la compra en línia segueix creixent any rere any, el que resta punts en l'experiència passada d'adquirir els regals a la botiga.

A l'hora de la compra, els espanyols no solen ser molt previsors. El 80% dquiere les joguines per regalar durant les festes uns dies previs al Nadal i Reis, sense marge i de vegades comprovant com alguns de les joguines ja estan esgotats.

El preu mitjà per joguina es troba en els 25-30 euros, pujant aquesta mitjana fins als 50 euros segons va creixent el nen i la complexitat de la joguina que tria.