Compartir

Segurament t'has preguntat què és el que li falta a la teva empresa per fer el gran salt. I és que emprendre no és una tasca fàcil, requereix de molt esforç, repassar el model de negocis, que segurament ha anat canviant en el transcurs del temps, i tenir paciència ja que els resultats solen començar a veure després del transcurs de dos anys. No per res es diu que només tres de cada deu iniciatives tenen èxit.

Per ajudar a créixer el teu negoci i donar-li major visibilitat hi ha eines publicitàries que són de gran utilitat.
Però el primer pas és establir una imatge de marca: un logo que reflecteixi l'empresa tant en la seva essència com en la part comercial, juntament amb colors i tipografia que s'adeqüin al que vols transmetre al consumidor. La primera impressió o sigui sensació en tenir alguna cosa nova entre les mans, entra pels ulls, pel que no subestimes la importància de la teva imatge com a empresa i com et presentes a l'hora de planificar la imatge.

Un cop triada la teva estratègia, comença a pensar on i com vols donar-te a conèixer. Si el teu pime està enfocada a productes o serveis al públic, ja que una bona manera és imprimir fullets – o flyers – per mostrar precisament aquests punts forts als potencials clients de manera ràpida. Si el que busques és donar informació en profunditat, tant del negoci com de preus, així com detalls i imatges, llavors resulta essencial comptar amb un bon catàleg que mostri els productes i serveis de la teva pime. Però si estàs pensant en gran, recorre a elements visuals de gran format com gigantografías o cartells, que siguin visibles a distància i que ràpidament es puguin identificar amb la teva marca.

Cerca sempre una bona impremta, que et asseguri que la qualitat de la impressió, la resolució de les imatges, els colors i els materials s'ajustin al que estàs buscant.

Pensa més en tots els qui rebran el teu missatge, com per exemple, els clients. Per a ells, pots tenir una pròpia campanya de fidelització i enviar a fer calendaris o articles d'oficina per regalar.

I no oblidis un element essencial a l'hora de donar-te a conèixer: la targeta de visita, un recurs que sempre has de tenir a mà, ja que en el dia a dia poden sorgir noves oportunitats i sempre has estar preparat.