jueves, 24 septiembre 2020 21:24

90 mil persones passen pel Shopping Night Barcelona

La sisena edició de The Shopping Night Barcelona va impregnar al passeig de Gràcia de Barcelona d'un ambient shakesperià que es va traslladar als comerços i als establiments d'aquesta artèria senyorial de la ciutat comtal.

Barcelona va viure un autèntic festival cultural, gastronòmic i lúdic amb actuacions en directe de diversos grups musicals.

Més de 90 mil persones van sortir al carrer superant en més de vint mil les que es van citar l'any passat a la mateixa data.

Les botigues van arribar a facturar l'equivalent ea els millors dissabtes de vendes de l'any, amb xifres de més de 15 mil euros.

Barcelona assaborir una nit única i molt especial en què The Shopping Night va treure a Shakespeare al carrer amb motiu del 400 aniversari de la seva desaparició.

Actrius i actors van interpretar en diferents espais del Passeig de Gràcia breus textos del dramaturg anglès i en algunes botigues, com a Santa Eulàlia, es va poder presenciar una exposició de vestits isabelins recreant l'atmosfera cortesana d'altres temps.

La nit del comerciar es va combinar amb la solidaritat dels seus participants . Tant en la via pública com al Palau Robert el lliurament d'aliments i la festa anava acompanyada d'una quota a benefici de persones malaltes i de col·lectius que estan per sota del límit de la pobresa.

Entre les propostes que més van destacar la de Formatges de Suïssa que va delectar amb els seus productes durant sis hores als ciutadans que degustab an tan apreciat aliment.

De forma gratuïta, Formatges de Suïssa, a la confluència del Passeig de Gràcia amb Rosselló, va obsequiar els barcelonins seus més variats productes seguint una tradició que es va iniciar en el primer any del Shopping.

Altres eminents cuiners com Carles Abellán o Carme Ruscalleda s i van sumar a la celebració convertint la festa en un gran espectacle gastronòmic.