Compartir

La ciutat balear ha presentat un estudi basat en més de 12.400 entrevistes que permet comparar els comportaments del visitant durant la temporada alta, mitja i baixa.

El 65,1% dels enquestats explica que la ciutat ha estat la seva única opció a l'hora de planificar el seu viatge.

Les dades de l'estudi reflecteixen que el visitant coneix molt bé el seu destí i que un 64,4% ho repeteix. Això permet afirmar que Palma és una destinació altament fidelitzat.

Així mateix, i de forma gairebé unànime, 1 97,6% dels enquestats apunta que recomanaria la destinació als seus coneguts mentre que un 95,5% dels turistes < / strong> que han visitat la capital de les Illes Balears durant tot l'any repetiria viatge.

Una altra dada a destacar i que afirma la tesi que Palma és una destinació atractiva és el fet que per al 65 , 1% dels enquestats la ciutat ha estat la seva única opció a l'hora de planificar el seu viatge.

En aquest sentit, l'estudi indica que la majoria dels enquestats van arribar a Palma perquè la ciutat els va ser recomanada per algun conegut, perquè ofereix oci i vacances a preus econòmics i perquè té un accés directe amb avió des de la seva ciutat de residència.

L'estudi de competitivitat conclou que en el 56,2% dels casos, el viatge a Palma ha superat les expectatives dels enquestats, mentre que són 0,5% considera que aquestes no s'han complert.

Pel que fa als diversos motius per visitar Palma , una majoria dels enquestats van assenyalar que ho van fer, principalment, per l'oferta de platges de la ciutat balear, per conèixer la ciutat i per relaxar-se.

Respecte a la competència d'altres destinacions, l'estudi descobreix que el major competidor de Palma pel que fa a destinació turística són altres ciutats de les Balears seguit de Grècia.