Compartir

Amb l'objectiu de reconèixer a les empreses i empresaris que han destacat per dinamitzar l'economia espanyola i per la promoció i difusió de la Marca Espanya durant l'any 2015, Capital va celebrar la tercera edició dels seus premis. L'esdeveniment, que va comptar amb el patrocini de Abertis, Popular, El Corte Inglés i Catenon , es va celebrar al madrileny Hotel Intercontinental, i va guardonar 19 companyies escollides pel Consell Assessor de la revista entre les més de 150 candidatures presentades. Davant aquesta allau, el jurat es va veure en la oligación d'augmentar el nombre de premiats previst inicialment.

Després de ressaltar la consolidació dels premis, així com del Grup Gestiona (al qual pertany la revista), Alejandro Suárez Sánchez-Ocaña (el seu conseller delegat), va destacar els reptes i les incerteses als quals s'enfronta l'economia espanyola, al mateix temps que ha subratllat el fet que cal seguir construint país a través de les empreses : "És tasca d'empreses i empresaris no perdre el nord en la brúixola del seu pla de negoci. És cert que hi ha incerteses internes i externes, però el rumb ha de romandre invariable, encara que de vegades haguem de fer canvis en el full de ruta ".

Per la seva banda Guillermo Fernández Vara, president de la Junta d'Extremadura, al mateix temps que va felicitar Capital per el seu XV aniversari, va destacar que " les persones estan desbordades davant l'arsenal d'informació que els arriba. Ja no hi ha intermediaris. Per això són necessaris mitjans de comunicació que expliquin per què passen les coses ".