Compartir

"El senyor Walker va assumir amb coneixement i voluntàriament tots els riscos i perills respecte a l'ús del 2005 Carrera GT, que els perills i riscos eren clars i coneguts per ell , i que va optar per comportar-arriscant-se a aquests perills i riscos, assumint així l'exposició que implica l'ús del vehicle ".

Amb aquest comunicat, Porsche ha volgut responsabilitzar a l'actor de 'Fast and Furious 'del fatídic accident que li va causar la mort a finals de novembre de 2013. Segons publica' People ', la companyia automobilística ha rebutjat la demanda de Meadow Rain, filla del mort, que assegura que el vehicle no comptava amb els sistemes d'estabilitat i per evitar un incendi després de la col·lisió.

La defensa de Paul Walker va argumentar que l'actor va estar prop d'un minut i mitja amb vida però el cinturó de seguretat va atrapar el seu cos i li va trencar les costelles i la pelvis, cosa que el va immobilitzar mentre inhalava el fum de l'incendi.

Des Porsche consideren que Walker era "un usuari expert", cosa que no va evitar que "li donés un ús inadequat al cotxe i un erroni manteniment" , circumstància que asseguren que va contribuir a l'accident.

Quant a la velocitat del sinistre que va provocar la mort de Paul Walker, Porsche assegura que el vehicle de l'empresa anava a més de 150 km / h mentre que els advocats de la família de l'actor van apuntar que se situava entre els 101 i els 114 km / h. Vist el vist, sembla que tots dos parts s'han de veure les cares en els tribunals.