domingo, 27 septiembre 2020 3:27

Blanca Padilla contra Gigi Hadid: “Si yo no estoy perfecta no trabajo, ella sí”

Sembla que alguna cosa està canviant en el món de la moda, i mostra d'això són les últimes models revelació que han donat la sorpresa en els últims anys, o les que es rebel·len contra tots els cànons que hi ha impostos, com Cara Delevinge , que va abandonar les passarel·les perquè no estava d'acord amb les exigències que se li requerien.

Després de les polèmiques declaracions de Blanca Padilla en una entrevista amb Risto Mejide, en què va dir que en diverses ocasions havia escoltat noies vomitar , i de les dures paraules que va abocar el seu agent en contra d'ella per dir això, ja que "podria ser que hi hagués estat dolenta" , la model espanyola ha tornat a parlar per aixecar més pols del sòl dient que "si jo no sóc perfecte no treball, Gigi Hadid , sí" .

Efectivament, sense pèls a la llengua, calia que algú com ella, que ha desfilat per Victoria 's Secret comptés aquests foscos secrets que amaga el món de la moda. "No tinc problema amb el fet que sigui una noia amb corbes. Suport el que diu Gigi . Però si jo em presentés amb les seves mesures als càsting, em manarien a casa a perdre pes. La majoria de nosaltres s'ha d'ajustar a les mesures perquè en cas contrari no aconseguim la feina, mentre que d'altres tenen el privilegi de dir que els dissenyadors estimen les seves corbes. ¿Bé, llavors per què et volen? ¿Potser els milions de seguidors a Instagram tinguin a veure alguna cosa amb això també. Hi ha models molt bones que com no saben fer servir les xarxes doncs que no desfilen tant. És estrany el que està passant ", ha declarat al diari ABC.

La crítica de Padilla recorda molt a la que va fer l'actriu Marta Etura denunciant que molts directors contractaven a les noies pels seus seguidors a les xarxes socials, i és que Hadid ha fitxat per la marca de llenceria pels milers de missatges que els arribaven demanant que es pengés les ales.

Hadid no està extremadament prima, ni molt menys, ja que llueix unes corbes espectaculars, pel que són el seu senyal d'identitat i una cosa que no a totes les seves companyes de professió els agrada. Un gran sot atia a les passarel·les que reobre el debat a prop d'on està la perfecció.