Compartir

El Grup Cosentino, companyia productora i distribuïdora de superfícies per a l'arquitectura i el disseny, ha reunit a Espanya, Portugal i Andorra a 2.180 professionals de botigues de cuina i bany per donar-los a conèixer les seves novetats en les gammes de superfícies Silestone i Dekton. El calendari s'ha compost de 50 aules celebrades entre els mesos de maig, juny i principis de juliol, dins de les presentacions incloses en el calendari d'aules formatives que Cosentino manté actiu cada any, ha informat la multinacional en una nota.

L'empresa compta amb vint 'Cosentino Centers' (divuit a Espanya i dos a Portugal) i un 'Cosentino City' a Madrid, que han acollit aquestes accions. La gran majoria dels assistents a aquestes jornades han estat professionals que pertanyen a Elite, el programa de fidelització que Cosentino té orientat a botigues de cuina i bany de tot el món.

Durant aquestes trobades, els convidats han conegut el gran llançament comercial que Cosentino va escometre fa escassament tres setmanes a nivell mundial i que consisteix en el desenvolupament de més d'una desena de nous colors per a les superfícies Dekton i Silestone. A més de conèixer les novetats, el programa s'ha completat amb la presentació de la renovada web de la companyia, els avantatges que engloba el programa de fidelització Elite, així com les xarxes socials de Cosentino i les seves marques.

Grup Cosentino comercialitza els seus productes en més de 110 països des de la seva seu central a Cantoria (Almeria). En l'actualitat, la multinacional compta amb presència comercial en 40 països, i posseeix instal·lacions pròpies comercials i de distribució en 29 d'ells. Cosentino té vuit fàbriques de producció (set a Almeria i una al Brasil), un centre logístic intel·ligent a Espanya, i més de 120 instal·lacions comercials i de distribució repartides per tot el món. Més del 90% de la facturació del Grup Cosentino es genera en els mercats internacionals.