Compartir

Facebook ha compartit un informe que mostra dades negatives respecte al seu consum . Segons l'anàlisi, el temps d'ús que els ciutadans nord-americans fan de l'aplicació ha baixat per primera vegada en la història.

El nombre representa la pèrdua de 700.000 usuaris a Estats Units i Canadà segons 'The Sun' . No obstant això, el seu CEO i fundador, Mark Zuckerberg, no ha mostrat preocupació al respecte.

"El 2018 volem confirmar que Facebook no és només una plataforma divertida, sinó que pot aportar coses a la societat " , ha afirmat Zuckerberg afegint que si ho aconsegueixen, faran fort el seu model de negoci a llarg termini .

El tabloide britànic recull declaracions del fundador a principis d'any, on avança canvis en la plataforma que derivaran en la menor aparició de vídeos i continguts virals. Amb ambiciosos objectius, Zuckerberg vol que "el temps que la gent fa servir a Facebook sigui d'utilitat" .

"Basats en això, farem un gran canvi en la construcció de Facebook " , ha conclòs el magnat.