Compartir

Telecinco va ser la cadena més vista al gener (amb una quota de pantalla del 12.378%), de manera que suma dotze mesos consecutius liderant la llista, tot i que el segueix a només 3 centèsimes de diferència Antena 3 (12,344%) , segons les dades que presenta l'últim informe mensual de Sobrevent Comunicació sobre dades de Kantar Media.

l'informe també assenyala que la 1 obté un 11,5% de quota, el seu millor dada dels últims cinc anys ( octubre 2012), les autonòmiques un 8%, les temàtiques de pagament un 7,9%, La Sexta un 6,5%, Cuatro un5.9%, FDF un 3,2%, La 2 un 2,7% i Neox febrer 1 , 5%. També reflecteix un màxim de la TV de pagament, amb el 22,8% del total de quota de pantalla.

Mediaset España obté el lideratge per grups empresarials, amb el 27,3% i el segueix Atresmedia, que assoleix el 26.5% (puja 0.7 punts). En qualsevol cas, els espectadors van veure cinc minuts més de televisió que al desembre, ja que el consum totalitzat del mes va arribar als 261 minuts per espectador (incloent convidats). Sis d'aquests minuts van ser en diferit.

A més, l'informe afirma que el 73,8% dels espanyols ha contactat diàriament aquest amb el mitjà televisiu (32.914.000 individus veu la televisió de mitjana diària) i que, en l'acumulat mensual, el 97% de la població de 4 i més anys d'edat ha vist almenys un minut la televisió al gener. No obstant això, dels 44.600.000 d'espectadors potencials com a univers de consum, 1349,000 de persones no han sintonitzat ni un sol minut amb la televisió.

En l'anàlisi de les audiències per 'targets', Telecinco va ser líder en dones, però no lidera en cap grup d'edats; Antena3 va ser líder en homes i els individus d'entre 13 a 64 anys i, a més, és la cadena més vista al 'target comercial'. La 1 va ser la preferida dels més grans de 64 anys i Clan la de nens de 4 a 12 anys (13.9%).

COMUNITATS

Per comunitats, Telecinco, va ser la cadena preferida al País Basc, Galícia, Madrid, Canàries i Astúries; Antena3 a Andalusia, València, Castella-la Manxa i Aragó; La1 a Múrcia, Castella i Lleó i la resta. TV3 va dominar a Catalunya i les temàtiques de pagament a Balears.

Per franges horàries, Telecinco va liderar el matí, la tarda, el prime-time 'i el' late-night 'i La1, a la sobretaula . Per dies de la setmana, Telecinco, va ser líder de dimarts a divendres, i La 1 els dilluns (coincidint amb Operación Triunfo) i Antena3 els dissabtes i diumenges.

'EL HORMIGUERO' AMB REVILLA

el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, és el protagonista de l'emissió més vista (sense computar emissions a 'simulcast') de gener, ja que la seva participació al programa 'el Hormiguero' d'Antena3 el 30 de gener es va saldar amb una audiència mitjana de 3.758.000 espectadors i 18,7% de quota de pantalla.

en visionat en diferit, l'emissió més vista és 'l'accident / Els àngels blancs ', emès a Telecinco el 9 de gener, amb 445.000 audiència mitjana. Segons la catalogació de Kantar Media, la pel·lícula més vista és 'El becari' ( 'El peliculón' del 14 de gener d'Antena3), amb 2.861.000 audiència mitjana i 17.3% de quota de pantalla.

la sèrie més vista va ser 'Cuéntame cómo pasó' de la 1, l'animació més vista 'Els Simpsons' a Antena3 i el cultural amb més audiència 'Aquí la Terra' de la 1. Així mateix, l'informatiu més vist és ser el les 21 hores del 25 de gener a Telecinco, que obutvo 3.255.000 audiència mitjana i 19.4% de quota de pantalla.

INFORMATIUS < / p>

No obstant això, el telenotícies de La1 és l'informatiu més vist en la ponderació de les edicions de migdia-sobretaula i nit en aquest mes. La1 és líder en l'edició de sobretaula de dilluns a diumenge i en la nit de dissabte i diumenge (audiència mitjana).

Segons un comunicat també difós aquest dijous per RTVE, els Telenotícies de TVE creixen en audiència a el començament de l'any i se situen com la primera opció informativa de totes les cadenes, amb una mitjana al gener de 2.451.000 espectadors i un 15,6% de quota de pantalla, quatre dècimes més que el mes anterior.

Amb això, la cadena pública aconsegueix el seu millor dada mensual des de maig de 2012 i el seu millor mes de gener també des 2012. Són líders en nombre d'espectadors per quinzè mes consecutiu, i també en quota des de fa vuit mesos sense interrupció.

l'informe de Barlovento apunta també que els informatius de Telecinco de la nit de dilluns a divendres són els més vistos (audiència mitjana) ia 'simulcast' és líder La1 + 24H.