Compartir

El Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Cambra de Comerç, i amb el patrocini d'Andorra Telecom, Actua, Golden Tulip Andorra Fènix i TdA, organitza l'acció formativa 'Experiències de clients úniques en l'era digital', que tindrà lloc el dia 27 de febrer al Mobile World Congress (MWC) de Barcelona, i els dies 20 i 21 de març a Andorra. L'objectiu és descobrir, des del sector 'retail', les noves tendències i l'evolució de les seves necessitats en l'era digital, els nous models de relació entre els diversos actors i la creació de nous ecosistemes o com millorar els productes i serveus del negoci amb les últimes innovacions i avanços tecnològics rellevants per al sector. Els participants disposaran d'una acreditació de quatre dies per al Mobile World Congress, que inclou la participació en una sessió sobre les últimes tendencies del sector 'retail', un cafè 'networking' i una visita guiada pels estands de les empreses més rellevants.

L'edició 2018 del Mobile World Congress arribarà, com sempre, carregada de novetats. Aquest mateix dijous s'ha sabut que Samsung presentarà nous productes mòbils de gamma alta el proper dia 25 de febrer a Barcelona, un dia abans de l'arrencada de l'emblemàtica fira. L'empresa destaca que el protagonista de la presentació serà, entre d'altres, el nou telèfon intel·ligent Galaxy S9, del qual remarca com a novetat la càmera.

En només deu anys, el MWC ha aconseguit doblar el nombre d'assistents, arribant fins als gairebé 100.000 a la passada edició, i genera un impacte econòmic total per la ciutat de Barcelona i l'àrea d'influència de gairebé 3.500 milions d'euros. En termes d'ocupació, l'esdeveniment aconsegueix generar, de mitjana, 13.000 llocs de treball temporal.