Compartir

L'última edició d'Operación Triunfo ha trencat amb tots els motlles existents fins al moment. Innovador, 'OT 2017' ha aconseguit traspassar la barrera del plasma per inundar Internet , convertint-se en una tendència constant en xarxes socials.

Comentaris, comptes de fans, muntatges , anàlisi, fòrums i fins i tot col·leccions tematitzades en marques de roba -vegeu @soypitita – han aparegut de forma constant des de l'inici del concurs. Centenars de propostes que engrandeixen l'àrea d'influència d'un programa que està complint amb les expectatives.

A la meitat d'aquesta voràgine apareix @ ot.looks , un compte que detalla gran part dels outfits mostrats pels participants al llarg del format.

Creada en el passat mes de novembre, @ ot.looks suma ja més de 16.000 seguidors a Instagram amb un alt nivell d'interacció i altres 5.600 a 21BUTTONS , xarxa social sobre moda i estil de vida. El perfil mostra fotografies dels estilismes reals dels artistes -tomadas d'altres xarxes socials o de captures de l'emissió en directe- i just a la seva dreta, un fotografia de la peça en qüestió extreta de la botiga on pot comprar-se.

Així, @ ot.looks mostra el nom de la peça, la seva marca i fins i tot el seu preu , facilitant la tasca d'aquells fans que volen vestir com els concursants.