Compartir

Carlos Fernández Guerra, un dels 'community manager' més populars del món ha detallat, en una conferència al Centre de Congressos d'Andorra la Vella, els reptes que cal afrontar a nivell empresarial i d'usuari, la importància de la transformació digital i les noves oportunitats i tendències de les xarxes socials. Convidat per Actua, Fernández ha explicat, en la seva primera visita a Andorra, l'estratègia comunicativa que va fer servir a la Policia Nacional espanyola i que van convertir el compte de Twitter @policia en un dels més seguits del món. Aposta per l'originalitat per arribar al màxim nombre de gent però també ha alertat dels perills de les xarxes per a les empreses.

Per Fernández quan es treballa amb xarxes socials és fonamental “l'adaptació al moment, a les circumstàncies, al lloc i l'audiència”. També ha advertit dels perills de les xarxes socials per a les empreses. “El principal és no adaptar-se a elles i tenir por i, sobretot, cal confiar en un professional i no deixar la gestió en mans d'amic o d'un conegut”, ha dit.

Fernández també és professor de Comunicació en més de 30 màsters, cursos especialitzats, escoles d'empreses i universitats. Actualment és el director digital i Social Media de l'empresa Iberdrola.