Compartir

Està demostrat que l'alimentació és el més essencial per a una bona salut, acompanyat d'un bon descans i exercici. Som el que mengem.

El doctor Peter Aelbrech és tot un estil de vida basat en la medicina antiaging. Autor de 'Homo Energeticus' best-seller a Bèlgica, té clar que la majoria dels problemes de la salut vénen donats de la pèrdua d'energia provocada per hàbits de vida incorrectes. Sobretot una mala alimentació. A Espanya està demostrat el quaranta per cent de la població pateix fatiga crònica a causa del absentisme laboral. Això està sent un increment mundial.

Si et costa aixecar-te del llit, tens la pell apagada i unes ulleres que per més que ho intentes són impossible de treure, el que necessites és una cura energètica. La millor es troba en l'alimentació.

La clínica de l'Energia a Aalast, Bèlgica. Demostren que cal dur a terme una dieta antitóxica, rica en productes naturals, deixar enrere els sucres refinats, conservants i edulcorants artificials. A més de ser perjudicials, ens roben energia. Aquesta dieta antitóxica elimina lactis, sucres simples, el gluten i la cafeïna.

No tots els estudis estan d'acord en eliminar el gluten si no tens intolerància o les proteïnes que ens poden aportar els lactis sigui el més adequat per a la nostra salut.

cal que el nostre cos prengui una rutina alimentària, no per fer-ho tres dies funcionarà. No hi ha cap dieta miraculosa, ni tractament miraculós, tot requereix temps i paciència. Encara que això de vegades pugui fer que et quedis a mig camí d'aconseguir-, heu de tenir paciència, ja que els resultats mereixen la pena.

Quins aliments són necessaris per recuperar aquesta energia?

Civada, és un dels aliments que més energia proporciona a l'instant, es recomana prendre-la en l'esmorzar. Rica en fibra i carbohidrats aporten energia de forma natural.

Plàtan, conegut per ser ric en potassi, excel·lents per mantenir-nos concentrat i per evitar dolors o rampes musculars.

Peix, és important menjar-almenys, entre 5-6 vegades per setmana, perfectes per obtenir energia de manera saludable i ràpida.

Ous, encara que és pensat que és dolent per a la salut, tot el contrari, l'ou és ric en proteïna, greixos bons, vitamines i minerals, ideal prendre-ho en l'esmorzar, dóna molta energia.

Aigua, és important de mantenir-lo de manera equilibrada en una bona alimentació. El 90% del nostre organisme és aigua, és important beure almenys entre 2-4 litres d'aigua al dia, a més d'aconseguir un bon funcionament dels nostres òrgans, és un dels impulsors d'energia més eficaços que existeixen. L'estrès i les activitats físiques ens provoquen deshidratació. A més el millor per calmar l'ansietat i les ganes de picar entre hores, és prendre dos gots d'aigua, l'ansietat de vegades es provoca per aquesta falta d'energia en el nostre cos, el més eficaç és l'aigua.