Compartir

Els fets han passat al servei d'Urgències de l'Hospital de Torrecárdenas a Almeria.

Juan José Aguilera, impedit d'oïda, va acudir al servei d'urgències, de l'esmentat centre, per una dolència.

Només entrar, va informar al personal corresponent que no podia escoltar, i seguint els procediments habituals, va passar a la sala d'espera.

Després de set hores d'estada a la sala, i no ser atès, Juan José va desistir.

En realitat, el personal de l'hospital l'havia avisat en diverses ocasions a través de megafonia, però Aguilera, incapaç d'escoltar els avisos, mai no va reaccionar.

Ara, el pacient pacient ha gravat un vídeo en què detalla el seu periple per l'hospital.

Assegura haver arribat cap a les 11:00 hores. Hi anava per a una revisió, després d'haver estat operat, fet que li havia deixat forts dolors i una inflamació.

M'he tirat fins a les 17:30 hores i no ha vingut ningú perquè ho feien per l'altaveu, pel que he hagut de tornar a casa sense ser atès durant gairebé set hores“, va escriure en unes notes que es mostren en el vídeo.

I va afegir que va presentar “una reclamació” pel tracte rebut.

L'organització Marea Blanca Almeria, s'ha fet ressò de la notícia i ha denunciat que els hospitals d'Andalusia no estan adaptats per a persones amb “diversitat funcional o sensorial, tal com informen fonts de El Mundo.

També ho va fer Joan, en demanar que es difongui el cas i “arribi on hagi d'arribar” perquè els hospitals “siguin adaptats a les persones sordes“.

Si us plau, que no ens avisin per altaveus, acosteu-vos a nosaltres i toqueu-nos“, ha conclòs.