Quantcast

El centre d'atenció al client Espic no para de créixer

El centre d'atenció al client Espic continua
creixent després que el febrer de l'any passat es posés en marxa.
L'empresa va començar a funcionar donant suport a tres empreses i ara ja
n'està acollint deu, la meitat de les quals són estrangeres. Espic dona
servei d'atenció al client en suport tècnic i d'emissió de
telemàrqueting.

A causa de l'augment de feina, ha ampliat la plantilla
de treballadors, que passa dels 28 inicials als 60 actuals. “És molt
important exportar el coneixement i el saber fer d'Andorra a
l'exterior”, ha ressaltat el director general d'Andorra Telecom, Jordi
Nadal. Amb seu a l'edifici Els Arcs de la Massana, la corporació té com a
empresa més internacional a D-Link.

En aquest cas, un equip de setze
persones dona servei a França, el Regne Unit, Portugal, Espanya i
Itàlia. Arran del seu creixement, Espic també ha hagut d'ampliar l'espai
físic que ocupa a l'edifici, i d'una planta ha passat a dues.

Comentarios de Facebook