Compartir

El centre d'atenció al client Espic continua
creixent després que el febrer de l'any passat es posés en marxa.
L'empresa va començar a funcionar donant suport a tres empreses i ara ja
n'està acollint deu, la meitat de les quals són estrangeres. Espic dona
servei d'atenció al client en suport tècnic i d'emissió de
telemàrqueting.

A causa de l'augment de feina, ha ampliat la plantilla
de treballadors, que passa dels 28 inicials als 60 actuals. “És molt
important exportar el coneixement i el saber fer d'Andorra a
l'exterior”, ha ressaltat el director general d'Andorra Telecom, Jordi
Nadal. Amb seu a l'edifici Els Arcs de la Massana, la corporació té com a
empresa més internacional a D-Link.

En aquest cas, un equip de setze
persones dona servei a França, el Regne Unit, Portugal, Espanya i
Itàlia. Arran del seu creixement, Espic també ha hagut d'ampliar l'espai
físic que ocupa a l'edifici, i d'una planta ha passat a dues.