Compartir

Per primer cop, Ensisa ha presentat per separat les seves activitats d'estiu, utilitzant la marca Grandvalira, ja que lògicament encara en forma part, però sense els socis de Saetde i el Comú d'Encamp, que són els que organitzen les activitats d'estiu a la parròquia encampadana. El nou director general d'Ensisa, David Hidalgo, ha deixat clar que segueixen treballant per reconduir la situació i aconseguir que Grandvalira no es trenqui. Tot i això, ha admès que si cal les societats es prepararan per un futur per separat. De cara a aquest estiu, però, la hipotètica separació no tindrà conseqüències per als usuaris, ja que des de sempre les activitats d'Encamp i Canillo han anat per separat.

Pel que fa a la temporada d'estiu en si, Hidalgo ha assegurat que s'espera un creixement del 10% dels visitants. Aquesta és, de fet, la tendència que s'està seguint els darrers anys. Un dels atractius que s'ha aconseguit consolidar és el golf de Soldeu, tot i que l'estrella segueix sent el Family Park de Canillo, on l'any passat hi van passar més de 20.000 persones, una xifra que enguany s'espera superar.

Com cada any, les activitats d'estiu al sector de Canillo es dividiran entre el karting del Tarter, on s'han canviat les proteccions, el golf de Soldeu, el bikepark, on s'han introduït algunes novetats als circuits, i el Family Park de Canillo. Tot plegat es complementa amb l'oferta pròpia de la parròquia, com ara el palau de gel i la piscina, les rutes senderistes o el mirador del Roc del Quer. El gruix de les activitats d'estiu començaran l'1 de juliol i acabaran a mitjans de setembre.