lunes, 28 septiembre 2020 18:10

La nova polèmica de United Airlines: envia a una passatgera per error a Paris

La companyia de vols United Airlines s'ha vist embolicada en una nova polèmica. Aquesta vegada per enviar a una passatgera des de Nova Jersey a San Francisco, quan en el seu bitllet posava com a destinació la ciutat francesa de París.

La dona, de nom Lucie Bahetoukilae, es va dirigir a la porta d'embarcament que posava en el seu bitllet. Un cop allà, membres de la companyia el van escanejar sense que la màquina donés cap tipus d'error, tot i que l'avió en què Lucie anava a muntar es dirigia a una destinació diferent a l'establerta a la targeta d'embarcament.

Segons informa FoxNews, la dona, que només parla francès, tampoc es va adonar abans de pujar que la porta del seu vol a París havia canviat per un altre a San Francisco.

Un cop dins de l'avió va veure que el seu seient estava ocupat. Les hostesses van comprovar el seu bitllet, però tampoc es van adonar que era al vol equivocat, així que es van limitar a canviar a la passatgera de lloc.

Després de diverses hores de viatge, Lucie es va adonar que no es dirigia a París, en comprovar que no sobrevolaven l'oceà. Però la història no va acabar aquí. A l'arribar a San Francisco, va haver d'esperar 11 hores per muntar en el següent vol a París.

United Airlines ha emès un comunicat demanant disculpes pel que havia passat. “Demanem profundament disculpes a la senyora Bahetoukilae per aquesta inacceptable experiència. Quan va arribar a San Francisco, ens vam assegurar que s'embarqués en el següent vol a París i li vam retornar l'import del seu bitllet. El nostre equip d'atenció al client la va atendre personalment per assegurar-nos que estava bé. A més estem treballant amb el nostre equip a Newark per a evitar que això torni a passar”, ha explicat l'aerolínia.