Compartir

L'Associació Andorrana contra el Càncer (Assandca) engegarà aviat una campanya per conscienciar la ciutadania sobre la importància de la detecció precoç del càncer de mama, i ho farà amb l'ajuda de la recaptació de l'espectacle Mamapop.

Aquest divendres ha tingut lloc l'acte d'entrega d'un xec de 5.000 euros per part de Mamapop a Assandca, que els invertirà en l'edició d'uns tríptics amb imatges sobre possibles símptomes de la malaltia. El president de l'associació, Josep Saravia, ha explicat que també destinaran part del donatiu al programa de transport que trasllada els malalts de càncer a Espanya per rebre el tractament, i es treballa per poder fer desplaçaments també a França.

L'espectacle Mamapop va tenir lloc a Andorra l'11 de març i va superar les expectatives de l'organització, ja que segons ha explicat el seu director, Manel Simon, va haver-hi alguns handicaps, però tot i això hi van assistir més de 800 persones, i els vídeos promocionals van rebre 90.000 visites. Des de l'organització estan convençuts que hi haurà una segona edició però encara no han volgut avançar la temàtica.