jueves, 13 agosto 2020 8:40

El client posa una nota mitjana de 8,2 a FEDA

Forces Elèctriques d'Andorra (FEDA) ha presentat aquest dilluns els resultats de l'enquesta de satisfacció als clients, feta el passat desembre a més de 1.000 persones. Com a nota global, els enquestats posen de mitjana una nota de 8,2 a la parapública, “la més alta” de totes les onades fetes des del 2010, ha explicat Naiara Galdós, de 9mk, l'empresa encarregada de dur a terme l'enquesta.

El que rep pitjor nota és el concepte 'preu', no tant per les tarifes, sinó perquè el client “demana una factura més detallada” i perquè “troba a faltar una varietat més àmplia de preus”, ha afegit Galdós. En aquest sentit, el director general de FEDA, Albert Moles, ha informat que treballaran en inicidir en la comunicació i en facilitar eines “perquè el client pugui estalviar quan pugui”. Moles també ha volgut destacar aspectes com que la mitjana de tall elèctric per incidència es troba en 3-4 minuts l'any, a l'alçada de “grans ciutats europees”, i que ha baixat el nombre d'aquestes incidències. Així mateix, també ha defensat projectes com el de portar la cogeneració a forn de la Comella o convertir les llars en intel·ligents pensant en la despesa energètica dels clients, pensats també per millorar la satisfacció del client.

Artículos similares