Compartir

Una tuitera, @Cristina_H _ , ha aconseguit que tres grans companyies retirin la seva publicitat del diari Mediterrani Digital que va publicar un article masclista, el titular del qual era el següent: “Per què les feministes són més lletges que les dones normals?”

Quan Cristina va veure aquest article va pensar que aquesta situació no podia continuar. A través de Twitter va publicar diversos tuits en els quals demanava a les companyies Nissan, Toyota, Nia (immobiliària vinculada a BBVA) i Línia Directa que retiressin la publicitat que tenien en aquest mitjà per frenar d'alguna manera el masclisme que fomenta aquest article.

Tant Toyota com Nissan i Nia van respondre ràpidament a la tuitera dient-li que retiraven els anuncis que tenien a Mediterrani Digital. Per la seva banda, Línia Directa li va contestar explicant que havien d'estudiar l'assumpte ja que “les opinions dels col·laboradors són responsabilitat del mitjà”, però finalment van decidir treure la seva publicitat.

Mediterrani Digital ha publicat en les seves xarxes socials que emprenderá accions legals contra Cristina Hernández ja que “els acusa públicament d'estar fomentat la violència de gènere”.

Amb aquests petits gestos d'algú que té accés a una gran plataforma, com és Twitter, es poden aconseguir grans accions i evitar injustícies, tant dins com fora de la xarxa.