viernes, 14 agosto 2020 9:48

Una seixantena de treballadors de Vallnord-Pal Arinsal han rebut formació per millorar l'atenció al client

Vallnord-Pal Arinsal ha format durant aquesta setmana una seixantena de treballadors a l'escola Vatel Andorra per millorar l'atenció al client, potenciar els seus coneixements sobre eficàcia i eficiència, i les relacions per treballar en equip. Després de dotze hores de curs dividit en una part teòrica i una de pràctica, impartit pel professor de Vatel Madrid Eduardo Daswani, també han après a complir les normes d'higiene alimentària i postural en la restauració, per tal de mantenir la imatge professional.

La directora del centre, Roser Daban, ha destacat que els treballadors de l'estació han pogut agafar consciència de la importància que té el treball de cambrer des d'una perspectiva orientada a la venda i a la productivitat per conèixer quines accions es poden dur a terme en el dia a dia.

Amb aquesta iniciativa, Vallnord acaba de completar les seves accions de potenciació del servei de restauració, sumant a la inversió per renovar i donar la millor imatge dels seus locals a uns treballadors preparats per rebre els usuaris però també per complementar-se els uns als altres.

Artículos similares