Compartir

Cal destacar que el Pont de Puríssima d'aquesta campanya, amb 10 dies de durada, ha permès als visitants allargar la seva estada a l'estació andorrana i ha afavorit positivament l'afluència de públic. Durant aquest pont, Grandvalira ha enregistrat un gran nombre de visitants dels mercats de proximitat de Catalunya i del sud de França així com de Madrid, el País Basc i València.

El director de Grandvalira, Alfonso Torreño, ha valorat “molt favorablement” aquest començament de la temporada gràcies al gran nombre de visitants i a les condicions de neu i sol durant aquests dies festius i ha destacat que “aquesta bona acollida ens permet preparar amb optimisme l'arribada del Nadal, un altre moment clau de la temporada”.

Un pont gairebé a ple rendiment

Grandvalira ha fet front al Pont de la Puríssima amb prop de 145 quilòmetres esquiables i amb el 80% d'installacions operatives. L'estació més gran del sud d'Europa ha mantingut els 6 sectors connectats i ha comptat amb un total de 80 pistes obertes, pel qual ha estat el domini amb més superfície esquiable oberta del sud d'Europa. Durant els quasi 10 dies de pont, les condicions de la neu han estat òptimes i els serveis de Grandvalira com l'Escola d'Esquí i Snowboard o les activitats d'aventura també han tingut molt bona acollida per gran part dels visitants. Tanmateix, els espais de restauració del domini, que obrien ja en la seva totalitat aquests dies, han mantingut una gran afluència de públic.