domingo, 9 agosto 2020 17:20

La nova agència comercial d'Andorra Telecom rep el client número 10.000

La nova agència comercial d'Andorra Telecom ha rebut aquest dimecres al matí el client número 10.000, Quim Fenoll, que es beneficiarà d’un mes gratuït en el servei contractat a la seva llar. Quan fa dos mesos de l'obertutra d'aquesta agència, actualment el temps d’espera mitjà se situa en 1 minut 49 segons i els gestors dediquen com a mitjana a cada client un temps de 10 minuts i 56 segons. En el servei de tràmits ràpids, que suposa un 23% de les gestions realitzades, aquests terminis encara es redueixen més i se situen en 1 minut i 18 segons de temps mig d’espera i en els 6 minuts i 38 segons de temps mig d’atenció de cada client.

Els tràmits ràpids inclouen tota una sèrie de gestions com són: canvi de forfet, còpies de tarja SIM, canvi d’adreça d’enviament de la factura, canvi d’IBAN, alta al portal d’Andorra Telecom, alta a Movistar+ (Yomvi), duplicats de factura, canvis de material o autoritzacions. Andorra Telecom vol recordar que el gruix dels clients (48%) visita l’agència entre les 10 i les 14 hores i recomana als usuaris usar la franges entre les 8.30 i les 10 hores i entre les 14 i les 20 hores si volen guanyar temps.

En paral·lel a la posada en marxa de la nova agència d’atenció al públic, el departament de Relacions amb el Client d’Andorra Telecom va decidir obrir portes també els dissabtes al matí, entre les 8.30 i les 13.30 hores. Des d’Andorra Telecom es valora de manera molt positiva aquesta ampliació ja que s’ha aconseguit una mitjana de 45 clients atesos els dissabtes, fet que “demostra que s’ha cobert una necessitat”. Dissabte a la tarda l’agència obre portes entre 16 i 20 hores per a la realització de tràmits ràpids. Les noves dependències d’Andorra Telecom van obrir portes el passat 19 de setembre al carrer Prat de la Creu, número 2. El trasllat és fruit del projecte de construcció de l’edifici The Cloud.
  

Artículos similares