Compartir

El canaló, una cosa que subtilment s'ha volgut mostrar al llarg de molts segles amb peces que, elegantment, insinuaven la silueta femenina i reinvidicaba la bellesa del cos femení. Segons la revista Vogue, ha mort, almenys temporalment.

Un article publicat al proper número, titulat ' Buscant desesperadament la regatera ', relata com les últimes tendències de la moda ha estat optar amb ensenyar altres parts del cos de la dona. El coll, les espatlles, l'abdomen, l'esquena o les cames són algunes de les parts que els dissenyadors volen ressaltar.

A la revista es parla que és possible que aquest canvi es degui al canvi de l'estereotip de la dona. Ara les dones reflecteixen la feina, l'estil, l'elegància, la capacitat d'haver superat moltes etapes en què se la considerava inferior que als homes. Ara valen pels seus mèrits, per ella mateixes, no necessiten mostrar un escot per mostrar la seva presència.

Aquesta afirmació ha fet que les xarxes socials s'omplin de comentaris de tots tipus. Molts d'ells estan en contra de 'la mort del canaló', els usuaris diuen que no se li ha de dir a la dona quan posar-se o no posar-se un bon escot. D'altres han declarat que algunes dones, vulguin o no, han de mostrar la seva regatera a causa de la talla dels sostenidors que fan servir. Comentaris de tot tipus que es podrien resumir en la llibertat que tota dona té de vestir-se com més li vingui de gust.