viernes, 7 agosto 2020 23:47

Trucs per aprimar sense fer dieta aquest estiu

Intenta menjar i sopar a casa: Menjar sa en un restaurant, en el que a nivell de calories es refe

Intenta menjar i sopar a casa: Menjar sa en un restaurant, en el que a nivell de calories es refereix, resulta com menys complicat. Un desitjable menú fa que demanis entrants, principal, postres i cafè. Un pack molt complet que a casa es redueix a un únic plat. Si per treball aquest truc et resulta impossible posar-lo en pràctica, intenta portar-te el menjar. Així saps que quantitat i que ingredients consumiràs.

Plats de postres: Menjar en plats petits, no cal que siguin els microplatos que acompanyen les ta


Plats de postres: Menjar en plats petits, no cal que siguin els microplatos que acompanyen les tasses de cafè, farà que la teva vista enganyi al teu estómac. Aquest truc t'ajuda a reduir la quantitat de menjar que ingereixes, al mateix temps que es crea una sensació sacietat visual. No és el mateix 100 grams de pasta en un plat que en una font.

Anar al supermercat amb una llista prèvia: Les prestatgeries dels hipermercats estan plenes de te


Anar al supermercat amb una llista prèvia: Les prestatgeries dels hipermercats estan plenes de temptacions molt desitjables, però amb moltes calories. Per això, a més de controlar la despesa de la llar, una llista t'ajuda a privar-te de tots aquests capritxos que no ajuden a mantenir la silueta.

Dormir la migdiada després de dinar: Aquesta tradició 'made in Spain' no és gens saluda


Dormir la migdiada després de dinar: Aquesta tradició 'made in Spain' no és gens saludable. Entre el menjar i la migdiada han de transcórrer almenys 30 minuts. Altrament, el teu cos utilitza els aliments en forma de greix i no com a energia. Això mateix passa a la nit. Si sopars tard intenta retardar l'hora d'anar a dormir.

No menjar davant de l'ordinador o de la televisió: Sempre que puguis evitar menjar en el teu


No menjar davant de l'ordinador o de la televisió: Sempre que puguis evitar menjar en el teu lloc de treball o posar la televisió durant el menjar, fes-ho. Distreure la ment en aquest sentit no és gens saludable, ja que perds el control de la quantitat de menjar que ingereixes.

Amanida i sopa com vaixells insígnia: Els líquids fan que es redueixi la fam i al mateix temps es


Amanida i sopa com vaixells insígnia: Els líquids fan que es redueixi la fam i al mateix temps es absorbeix un menor percentatge de calories. A més, l'amanida porta un nivell destacat d'aigua pel que afavoreix l'eliminació de toxines.

Menjar cinc vegades al dia: Suprimir l'esmorzar, el dinar o el sopar provoca un resultat tot


Menjar cinc vegades al dia: Suprimir l'esmorzar, el dinar o el sopar provoca un resultat totalment diferent a l'esperat. Els especialistes recomanen menjar almenys fins a en cinc ocasions, ja que accelera el metabolisme i ajuda a regular la quantitat ingerida. Per això, i encara que resulti un tòpic, no cal sortir de casa sense esmorzar.

Si estàs nerviós, agafa un caramel: Moltes vegades el nerviosisme provoca ansietat i augmenta les


Si estàs nerviós, agafa un caramel: Moltes vegades el nerviosisme provoca ansietat i augmenta les teves ganes de menjar. Per això, quan et notis més alterat del normal, en comptes d'agafar el 'típic gelat de xocolata', pren un caramel sense sucre. Farà que et calmis i no et engreixarà ni un sol gram.

En els esmorzars, substitueix la mantega. Si estàs acostumat a esmorzar torrades amb mantega, que


En els esmorzars, substitueix la mantega. Si estàs acostumat a esmorzar torrades amb mantega, que és bastant més saludable que qualsevol tipus de pastisseria industrial, intenta substituir aquest últim component per oli d'oliva.

Consumeix te verd abans de fer esport: Aquesta beguda conté un alt percentatge de cafeïna per la


Consumeix te verd abans de fer esport: Aquesta beguda conté un alt percentatge de cafeïna per la qual cosa ajuda a cremar greix amb més facilitat. Si la beguda no et resulta agradable, els herbolaris venen pastilles naturals amb el mateix ingredient que produeixen efectes molt similars.

Trossos grans de fruita: Pot semblar un sense sentit, però no ho és. Si ingereixes els aliments e


Trossos grans de fruita: Pot semblar un sense sentit, però no ho és. Si ingereixes els aliments en trossos petits et resulta més fàcil mastegar i, per tant, menges més quantitat i amb més rapidesa. En tallar els trossos més grans, es crea una sensació de pesadesa a l'estómac que, en definitiva, farà que mengis menys.

Presa almenys dos litres d'aigua al dia: És un tòpic, però funciona. Beure molta aigua fa qu


Presa almenys dos litres d'aigua al dia: És un tòpic, però funciona. Beure molta aigua fa que eliminis més toxines. A més, rebaixa l'ansietat per menjar i enganya a l'estómac.

Utilitza mòbil o telèfon sense fil: Parlar assegut al sofà o estirat al llit és un mal costum. To


Utilitza mòbil o telèfon sense fil: Parlar assegut al sofà o estirat al llit és un mal costum. Tot el temps que passis sense moure't ajuda a que els greixos s'acumulin en l'organisme, de manera que pots aprofitar aquest temps per caminar, tant dins com fora de casa. A més, un altre tipus de rutines diàries com parar la taula o rentar els plats incrementa l'eliminació de calories.

Mastegar xiclet: Si t'agrada mastegar xiclet, no et corts. És una de les pràctiques que elev


Mastegar xiclet: Si t'agrada mastegar xiclet, no et corts. És una de les pràctiques que eleva el teu metabolisme fins a un 20%. A més, elimina l'ansietat per ingerir menjar i enganya a les papil·les gustatives. Això sí, els xiclets han de ser sense sucre.

Artículos similares