Compartir

Andorra Telecom compensara' els clients afectats per la incide'ncia de dilluns passat, que va suposar talls i dificultats d’acce's entre els clients amb IP fixa i usuaris particulars. La companyia ha decidit el retorn de 20 euros en la factura dels clients residencials afectats. En el cas dels clients d’empresa es fixara' la compensacio' en funcio' als serveis contractats i prenent com a base tarifa mensual del servei d’Internet.

La incide'ncia, que va afectar principalment els 1.540 usuaris d’IP fixes, majorita'riament empreses, es va produir arran dels canvis en el node central d’acce's a Internet a Andorra la Vella i Escaldes. Aquesta intervencio' va ser la darrera del proce's de renovacio' de la plataforma que s’ha dividit en cinc fases i s’ha vingut realitzant des del passat mes d’abril. La nova plataforma servira' per guanyar estabilitat i fiabilitat a la xarxa.

La compensacio', equivalent al preu mitja' mensual d’Internet, es produira' en la factura del mes de juliol. Andorra Telecom reitera la disculpa per les mole'sties ocasionades als clients.