Compartir

Posicionar Andorra com a un destí de compres especialment en els mercats propers i donar a conèixer als consumidors la data d'inici de les rebaixes d'estiu, que comencen el 17 de juny i, per tant, uns dies abans que respecte als països veïns. Aquest és l'objectiu que persegueix la campanya de comunicació 'Les rebaixes a Andorra són una altra història', que a partir d'aquest dilluns i fins al 21 de juny començarà a efectuar Andorra Turisme en diferents punts de Catalunya i de les ciutats de Toulouse i Perpignan. La publicitat al mercat català s articularà a través de mitjans de premsa escrita i ràdios generalistes, mentre que a França es realitzarà en diferents emissores de ràdio locals. Pel que fa al pressupost, s'han destinat 118.000 euros.

D'aquesta manera, amb l'inici de la campanya es pretén aprofitar el període anticipat respecte a Catlunya i el sud de França per augmentar les vendes dels comerços andorrans i de retruc, també visites i pernoctacions al país. D'altra banda, igual que es va fer ja en la temporada de rebaixes anterior, es posarà en marxa una campanya interna a partir del pròxim 13 de juny i acabarà el 28 de juny.

El tret de sortida de les rebaixes coincidirà amb l inici del festival Jambo Street Music al Centre Històric d'Andorra la Vella i també la Ruta de la Tapa, organitzada conjuntament amb Damm.