Compartir

'Hi ha històries que mereixen ser explicades' i és, precisament això, el que va a intentar fer, que ja està en això, el nou canal de la TDT, DKISS . Van arrencar les emissions el passat 28 d'abril, però no ha estat fins avui quan ja han posat tota la carn a la graella presentant tota la nova programació i els projectes de futur davant els mitjans.

"Estem molt contents amb les dades fins al moment" , han reiterat diverses vegades la directora de continguts de la cadena, Susana Ortega. I és que motius tenen, ja que en tan sols tres setmanes han aconseguit arribar fins al 0,5% d'audiència.

Bastant culpa d'això la va a tenir la seva gran oferta de continguts, dirigits fonamentalment a un públic femení amb edats compreses entre 25 i 44 anys, ja que creuen que "era un target desatès" . "Va dirigit a una dona que decideix per si mateixa. Unes dones imperfectes, que ho són i no els importa ser-ho, tot i que també és un canal al qual es poden enganxar home" , han dit de DKISS .

Gran part de la producció serà nord-americana, tot i que estan treballant amb productores nacionals per treure continguts adaptats al nostre país. De la mà de Discovery es podrà conèixer la història de Jazz , una jove trasgénero de 14 anys o la de Kate, i la d'una mare de vuit petits per la qual el dia a dia és una bogeria. I fins i tot un espai per als vestits de casament i un altre per a dones que no van saber que estaven embarassades fins que van tenir al bebè entre els seus braços.

Sens dubte, el plat fort (i les postres) ho ha de posar Buddy Valastro , un reeixit reboster 'al Chicote' que, a més de rescatar pastisseries en dificultats, ensenyarà a cuinar a l'audiència. " No pot sortir al carrer ni a Itàlia, ni als EUA, ni al Brasil, i tenim la intenció de fastiguejar la vida també a Espanya" , ha fet broma el director de continguts de Discovery, Alejandro Florez .

De la mà de Zeppelin, productora de 'Gran Hermano', trauran a la llum les històries de moltes persones que han sortit endavant en les seves vides gràcies a la zumba amb un programa anomenat ' Viure ballant ', amb el qual segur que tindrem ganes d'apuntar-nos al gimnàs.

PROJECTE MUSICAL AMB XAVI RODRÍGUEZ I MARTA FERRER

El AND del grup Kiss Media és, clarament, la música i és un element que serà clau i estarà molt present en DKISS de la mà de les veus de 'els Matins Kiss', Xavi Rodríguez i Marta Ferrer . Encara que, de moment, no poden revelar res sobre el que es té pensat, han dit estar molt "emocionats" amb el treball.

Ells són l'aposta forta de la cadena per donar visibilitat a la música que escoltem, "perquè ve de gust arribar a casa i posar-los cara, veure'ls" . Fins estiu no es podrà saber res, però els responsables de la cadena es mostren molt optimistes amb l'acollida que s'està tenint fins ara.