martes, 22 septiembre 2020 23:40

Operació Bikini: Elimina calories dels teus menjars amb poc esforç

-

1
Després de la Setmana Santa és ja molt habitual escoltar parlar de la joiosa ' Operació Bikini

Després de la Setmana Santa és ja molt habitual escoltar parlar de la joiosa ' Operació Bikini ', que no és altra cosa que llevar-te els quilos que has agafat a l'hivern i primavera per lluir un cos bonic a la platja. O, almenys, aquesta és la teoria. La pràctica és molt més complexa, ja que la majoria de les persones que ho intenten i s'apunten a això fracassen per complet als pocs dies o, en el millor dels casos, a les poques setmanes, més que res perquè la dieta i l'exercici se suposa que han de durar fins al mes de juny, mínim. Una bogeria. Com les dietes i els miracles no existeixen, hi ha una manera molt més eficaç de reduir la ingesta de calories sense que a penes te n'adonis. Seguint aquests senzills consells podràs menjar de tot sense torturar i eliminar fins 600 calories al dia sense res d'esforç. Menjar més vegades al dia Tots els nutricionistes i experts coincideixen en la importància de fer diversos àpats al dia i, per descomptat, mai saltar-se la primera i principal, l'esmorzar. Al llarg del dia anem cremant calories a poc a poc, excepte a l'hora del sopar, que és quan necessitem menys energia per anar-nos a dormir, de manera que com més es mengi a primera hora del demà, millor. Activa el metabolisme, que ajuda moltíssim a aprimar, i el dinar fa que et sacies a l'hora del menjar. El berenar també és molt important per no devorar en el sopar, així que, en definitiva, cal fer 5 àpats diaris per controlar la sensació de gana i que aquestes no siguin copioses. Al final, pots comptar totes les calories que has ingerit i veuràs que són moltes menys que si has menjat només tres vegades.

Atrás