Compartir

beBee & # 8203; continua creixent a nivell global i ha augmentat la seva presència en països com Espanya, Mèxic, Brasil, Índia i Estats Units durant el seu primer any de vida. Precisament, & # 8203; és als Estats Units on la xarxa social pretén centrar els seus esforços en 2016 i on espera repetir els resultats dels països on ja està implantada.

"El nostre objectiu durant tot el 2016 és & # 8203; seguir refermant els mercats en els quals ja hem entrat de manera reeixida & # 8203; , i aconseguir entrar amb molta força als Estats Units, Canadà i Austràlia ", explica el CEO de la companyia, Javier & # 8203; Cambra. & # 8203; "Afortunadament, i amb un esforç constant, anem per molt bon camí. Ja hi ha més d'1 milió d'usuaris de parla anglesa".

Per impulsar la seva expansió mundial, l'empresa europea està immersa & # 8203; en negociacions amb grups d'inversió & # 8203; per aconseguir una segona ronda de finançament, després d'haver rebut una primera de 10 milions d'euros dels propis socis fundadors, el propi Cambra i & # 8203; Joan Imaz & # 8203 ;, i de professionals coneguts en el món dels negocis com & # 8203; Enrique de la Rica (Degà de l'escola de negocis ESEUNE) o Julio & # 8203; Bueso (fundador de Web Financial Group).

Les dades referents de les operacions d'inversió s'aniran anunciant a mesura que estiguin disponibles.

beBee es torna més social

Totes les novetats que la xarxa social s'ha proposat implementar al llarg d'aquest any tenen dos propòsits principals: & # 8203; destacar el seu caràcter social i que els usuaris (abelles, com es denominen internament a la plataforma) descobreixin tot el potencial que té beBee per connectar amb gent afí a ells, sense descuidar el terreny de la recerca d'ocupació, una característica en funcionament des del llançament de la xarxa social.

"Es podran crear àlbums de fotos, programar publicacions, tindrem una plataforma pròpia de vídeo i serà possible pujar arxius en qualsevol format", explica el CEO de la companyia. "Volem consolidar-nos com un repositori de contingut rellevant on no hi ha lloc per a contingut duplicat".

L'& # 8203; repositori social de contingut és una característica que s'encarrega que no hi hagi publicacions duplicades (& # 8203; buzzes & # 8203 ;, com el defineix beBee). És a dir, quan un usuari publica un & # 8203; buzz & # 8203; que ja havia pujat amb anterioritat, beBee el reconeix i el publicarà comoencontrarán fàcilment, fomentant les connexions de 3 "buzz & # 8203; & # 8203; compartit" , de manera que els usuarioser & # 8203; & # 8203; grau. amb els mateixos interessos es

Un any d'èxits

Al llarg de 2015, el '& # 8203; Affinity Networking & # 8203;' & # 8203; ha aconseguit conquistar més de 10 milions d'usuaris & # 8203; arreu del món , sent la comunitat espanyola la més nombrosa, seguida per la brasilera, l'índia i, molt de prop , la mexicana.

Durant aquest primer any, més & # 8203; de 25.000 empreses s'han publicat en beBee les seves vacants d'ocupació. De tots els usuaris que s'han inscrit en alguna oferta d'ocupació, 400.000 & # 8203; han aconseguit ser seleccionats o preseleccionats en els diferents processos de contractació.

beBee està disponible a través de la & # 8203; web & # 8203; http: //www.bebee.com i de les & # 8203; aplicacions per iOS i & # 8203; Android & # 8203; . & # 8203;