Compartir

Un missatger de l'empresa MRW es va quedar amb el telèfon mòbil d'una clienta després de lliurar-li un paquet i no se li va ocórrer altra cosa que parlar per WhatsApp per a alguna cosa totalment fora del que professional: Intentar lligar amb ella. Una cosa poc habitual que podria considerar-se fins i tot com a presumpte delicte, a més de ser poc ètic. Sobretot perquè no ha aconseguit el número amb el seu consentiment.

Aquesta història l'ha denunciat una jove usuària, anomenada Alba , (@albatardellum), a través de Twitter , penjant una captura de pantalla de l' conversa al compte de l'empresa de paqueteria urgent. "Jo a tu et conec d'alguna cosa i no sé de què … Sóc el noi que t'acaba de portar un paquet" , li va escriure el missatger a la noia.

En veure que ella no contestava, als pocs minuts va continuar amb el seu monòleg preguntant- "el canviar la teva foto de perfil i posar una amb el teu nuvi és un missatge entre línies per a mi? Jajaja" . Va seguir sense dir res, però no va dissuadir al treballador de MRW , que va tornar a escriure-li un missatge amb el qual semblava que es donava per al·ludit dient que "y, oblida-ho, que cada vegada l'estic cagant més, jajaja. Disculpa la molèstia. Sort (emoticona de picada d'ullet) ".

Semblava que tot estava tancat i que fins i tot havia demanat perdó per la seva intrusió, però no . "Escolta … Però és el teu xicot? Jajaja. No em deixis amb el dubte" .

"La veritat és que en un primer moment no li vaig donar importància, però conforme seguia parlant-me començar a mosquearme. Al principi fins i tot vaig pensar en contestar-li ja que igual m'havia vist en algun altre lloc de veritat , però conforme va seguir contestant em vaig adonar que era una notícia falsa per entrar-", compta Alba a Que.es .

La jove en cap moment va contestar i va escriure directament a l'empresa MRW perquè prenguessin nota del que ha passat. "Critico que el que ha fet com a treballador està molt malament i que la seva empresa seria la que hauria de prendre mesures davant una cosa així ", afegeix.

El tuit ha estat molt compartit, però el més sorprenent de tot és que moltes persones han estat capaços de defensar al treballador, i fins i tot d'enviar missatges a la noia dient-li que "segur que si hagués estat maco li hauries contestat" o amb insults com "creguda" o "diva" .

us deixo els comentaris més repugnants que he pogut llegir: https://t.co/fyRiRUNl3D

& mdash; Albatar (@albatardellum) 29 febrer 2016

"M'estic sentint més assetjada ara amb alguns comentaris en els quals es em fa a mi culpable. No aconsegueixo entendre-ho ", ens explica la jove.

Preguntada per si MRW li ha donat alguna solució, ella ens diu que "em van dir que posés una queixa, però que si la posava anava a saber que havia estat jo. La meva resposta va ser que no perquè sentia por, ja que el tipus m'ha portat el paquet a casa i es veu que no està molt entenimentat. La cap de MRW m'ha cridat i m'ha dit que prendrà mesures contra el noi i em ha ofert protecció ".

@ albatardellum em va passar el mateix amb un repartidor fa un any just i se la inseguretat i el mal que es passa, ànim! pic.twitter.com/gRhb4vfiag

& mdash; Arikel (@sicksaddaria) 29 febrer 2016