Compartir

La setmana passada la plaça de Colón va acollir la TRESemmé MFShow Women, una de les desfilades de moda més importants del país i que va presentar les noves tendències que es portaran a la tardor i hivern d'aquest any. No obstant això, una de les desfilades que més va sorprendre als assistents va ser el que va fer la marca de productes de cabell TRESemmé que va oferir als amants de la moda un xou visual acompanyat d'una passarel·la on apareixien les creacions dels estilistes de la marca liderats per Anthony Llobet, ambaixador a Espanya de la línia de productes.

Amb motiu del llançament de la nova gamma de productes 'Volum Irresistible', Anthony i el seu equip van mostrar als assistents els pentinats amb volum que han sorprès a la societat al llarg de la història, associant els mateixos als estats anímics que pot presentar la dona. En total, la marca va presentar 12 pentinats que es corresponien amb els estats d'amor, fúria, passió, desig, por i la llibertat.

A més d'aquesta desfilada de pentinats, que es començaran a veure als carrers durant la primavera-estiu d'aquest any, la signatura va voler associar els seus models a un projecte visual dirigit per Astrid Stemer, referent internacional en el món de la fotografia de moda, que oferia en les seves imatges les activitats que una dona realitza amb el pentinat que desfilava en aquest moment, demostrant que el volum no és un element delicat sinó que gràcies a la nova gamma de productes les usuàries podran aconseguir acabats perfectes i duradors.

Entre les sorpreses de la revista hi havia la famosa model Helen Lindes que va lluir un pentinat amb volum adornat amb dues trenes durant la passarel·la. "Helen Lindes segueix un estil modern, però amb molta personalitat, pel que he volgut ressaltar les seves belles faccions i donar molta lluminositat a la seva cara ", va dir Anthony Llobet sobre el pentinat que va triar per la model. A més, l'ambaixadora de la marca va lliurar el Premi TRESemmé a Mónica Cordera com a millor dissenyadora de l'edició .