Compartir

Mondel & # 275; z International, un dels majors grups d'alimentació a nivell mundial, anuncia el llançament d'Oreo Golden, la primera galeta Oreo sense cacau. Així, la marca, fruit del seu compromís amb la innovació, combina el saborós farcit dolç de Oreo amb dos cruixents galetes amb gust de vainilla, amb la finalitat de sorprendre a tots els seguidors de la galeta més venuda del món.

L'equip de R + D i nutricionistes d'Oreo, ha treballat per crear una galeta diferent. El llançament està recolzat amb una completa campanya de comunicació que inclou mitjans digitals, mitjans exteriors, a més d'un pla de promoció i accions de prova i visibilitat en punt de venda.

La campanya també inclou la difusió d'un espot per a televisió que s'estan emetent des de principis de 2016.

MÉS DE 100 ANYS D'HISTÒRIA

L'any 1912 va estar carregat de nombrosos esdeveniments, va ser l'any en què es va descobrir el Pol Sud, es va enfonsar el Titanic i es va inventar la primera Oreo, una galeta que es va acabar convertint en la més venuda del món.

ImagenTodo va ocórrer en una antiga fleca del Mercat de Chelsea, a Manhattan, on una rica capa de crema unir per primera vegada dos galetes de cacau xocolata. Des d'aquest moment van començar a vendre a granel a Nova Jersey unes galetes que tenien gravades una corona en un extrem i el nom de Oreo al centre.

El 1995 Oreo va arribar al mercat espanyol per ser una de les marques amb més notorietat. Oreo no va fer més que créixer i el 2007 es va convertir en una "marca de mil milions de dòlars ", anys més tard va duplicar aquesta xifra.

A poc a poc més països van començar a comptar amb la presència d'Oreo, cosa que va fer possible que el 2008 es llança la primera campanya d'Oreo a nivell mundial.

ImagenDistintos esdeveniments al voltant d'Oreo van començar a produir-se a tot el món, com el divertit i original Guinness World Record® que el 2009 va reunir al Palau d'Esports de Madrid a 1.500 persones per a la major tast a cegues de galetes del món, el World Guinness Record® que el 2011 va certificar a Oreo com la galeta que més agrada, i el seu aliança en 2014 amb Paramount Pictures per al llançament mundial de 'Transformers: Age of Extintion'.

Actualment Oreo es ven en més de 100 països , és la galeta més venuda amb unes dades d'ingressos globals en 2014 de 2.500 milions de Dòlars i està entre les cinc millors marques en el que la presència a les xarxes socials es refereix, amb més 40 milions de fans a Facebook.

Cada any es produeixen més de 40 milions de galetes en els 18 països de fabricació. Si totes aquestes Oreo es posessin una darrera l'altra podrien donar la volta al món cinc vegades.