Compartir

Són temps complicats per aconseguir feina, així que cal jugar amb la imaginació i fer currículums que cridin molt l'atenció, o cartes de presentació. Aquest francès anomenat Julien Chorier estava fart d'escriure cartes de presentació per a totes les diferents empreses on volia treballar, així que va començar a fer-ho d'una manera molt original.

"Apassionat pel món digital, audiovisual i dels mitjans de comunicació … blablabla … competències i coneixements … blablabla …" , i així durant tota la carta. L'edició francesa del Huffingtonpost va aconseguir parlar amb el jove i els va explicar que se li va ocórrer quan un amic seu li va dir que "tot això no era més que" blabla 'i que les empreses no tenien temps de llegir-lo ", així que va decidir substituir el poc important per aquesta expressió.

L'empresa Alumnoforce li va contestar perquè els va produir curiositat i li van oferir fer una entrevista, la qual ha passat amb èxit. Chorier es dedica a la comunicació i el màrqueting i després de molt temps intentant tenir sort, aquesta prestigiosa empresa privada li ha fet un contracte de treball . "Sempre hi ha d'intentar destacar i diferenciar-se ", aconsella el jove.