Compartir

Andorra la Vella.- El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, acompanyat del gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha comparegut, aquest dijous al migdia, davant la Comissió Legislativa d'Economia per presentar el balanç d'enguany del Pla de màrqueting i comercial d'Andorra Turisme i per exposar les diferents accions que es desenvoluparan durant el 2016. D'entre les diferents propostes presentades, Camp ha destacat 'la important aposta que es farà durant els pròxims anys en el mercat xinès' i en aquest sentit, ha assegurat que 'actualment estem negociant amb tres 'touroperadors' i si tot va bé, esperem signar durant el mes vinent'. Quant a l'objectiu que es pretén aconseguir, el ministre ha indicat que cal ser realista i, per tant, 's'ha d'entendre que és una aposta a llarg termini i que cal sembrar molt per anar recollint durant els pròxims anys'. Amb tot, Camp ha insistit que captar aquest tipus de turista 'és complicat', ja que 'tothom vol rebre xinesos' i ha afegit que 'en cap cas parlem de grans volums, calculem que amb aquesta acció podem aconseguir entre 1.000 i 2.000 turistes'. Pel que fa als àmbits d'actuació, el gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha precisat que 'ens hem volgut centrar en Pequín i Xangai'.