Compartir

La directora de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Montserrat Ribera, i el president del Consell Comarcal de Cerdanya, Ramon Moliner, han signat aquest dimecres la pròrroga del conveni pel qual, des del 2013, s'estableix un encàrrec de gestió al Consell Comarcal per a la realització d'actuacions en matèria de consum. Gràcies a aquest acord, l'oficina del Consumidor de Cerdanya assumeix les tasques relatives a l'atenció i la informació a les persones consumidores i la resolució dels possibles conflictes. Amb l'objectiu de millorar aquesta tasca, en els propers mesos l'ACC dotarà de més recursos els Consells Comarcals amb conveni d'encàrrec de gestió.

El president de l’ens comarcal, Ramon Moliner, ha valorat positivament l’acord amb l’ ACC i ha explicat que les consultes més freqüents a Cerdanya estan relacionades amb les estacions d’esquí i el túnel del Cadí.

Durant el 2015, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor a Cerdanya va atendre 100 consultes, 33 reclamacions i va resoldre 4 casos per la via de la mediació del consum.

Parlen al vídeo: MONTSERRAT RIBERA, DIRECTORA AGÈNCIA CATALANA CONSUM – RAMON MOLINER, PRESIDENT CONSELL COMARCAL CERDANYA