viernes, 7 agosto 2020 11:31

Els Pallars, 19 de maig 2016: LES EMPRESES DE COMUNICACIONS LIDEREN LES RECLAMACIONS

L’Agència Catalana del consum va rebre a les comarques de l’Alt Pirineu i Aran durant l’any 2015 254 reclamacions, de les quals 92 es van resoldre per mediació, i es van atendre prop de 1500 consultes. Aquestes dades les ha facilitat la directora de l’agència en la reunió amb els presidents dels consells comarcals de l’Alt Pirineu i Aran, des d’on s’ha insistit en què les comunicacions són el sector que més queixes genera.

Precisament 166 de les reclamacions realitzades durant el 2015 van anar dirigides a telefonia fixa, mòbil i internet i subministrament elèctric i de gas. Des del territori es reivindica que els punts foscos en comunicació fan tirar enrere la instal·lació d’empreses i de gent jove al territori que podria optar pel teletreball.

També s’ha demanat des del territori més recursos econòmics per atendre millor les demandes de la gent i formació. En aquest sentit, l’Agència Catalana del Consum treballa per fomentar la formació entre el sector comercial de cara a deures vers el consumidor.

Parlen al vídeo: ROSA AMORÓS, Delegada del govern a l’Alt Pirineu i Aran – MONTSERRAT RIBERA, Directora Agència catalana del consum

Artículos similares