Compartir

Des Mediaset i A3Media, passant per Mediapro – que té els drets actuals – fins plataformes de pagament com Movistar, Orange i Vodafone. Si ja hi ha una gran competència per fer-se amb els drets televisius de la Lliga de Futbol Professional, ara s'han sumat dos nous jugadors a la subhasta, que són la xarxa social Facebook i la multinacional nord-americana de venda en línia Amazon.

< p> Així ho ha confirmat Javier Tebas , president de la Lliga, que admet que escoltarà " totes les propostes que arribin ", segons ha pogut saber 'El Confidencial'. La Lliga obriria una licitació a partir de la temporada que per a tots aquells que vulguin fer-se amb els drets, inclosos altres plataformes de pagament com Netflix. La intenció de Tebes passaria per recaptar 2.300 milions d'euros en cas que Jaume Roures no augmenti l'aposta pels drets televisius.

No obstant això, la quantitat de diners que exigeix ??el president de la Lliga ha estat considerada com "desorbitada" per part de Movistar i Vodafone, que no estarien per la labor d'entrar en una licitació en la qual els preus s'exageren massa.

Amazon i Facebook ja ofereix en 'streaming' tots els dijous un partit de la NFL (National Football League) , i ha arribat a un acord amb Facebook per retransmetre conjuntament 22 partits de la Major League Soccer . Per la seva banda, la xarxa social a través de Facebook Watch emet partits de la MLB (Major League Baseball), el campionat del món de surf i també els partits de la Lliga de Campions per als usuaris nord-americans.

El criquet d'una banda; i el futbol europeu de l'altra, són els propers objectius que s'han marcat tant Facebook com Amazon per fer-se amb els drets de retransmissió.