martes, 22 septiembre 2020 10:07

Volkswagen comença a modificar els motors 2.0. TDI

El fabricant alemany d'automòbils, Volkswagen, està començant la modificació tècnica dels vehicles afectats pel tipus de motor EA 189, sobre dades manipulades d'emissions contaminants. El primer model que els clients seran cridats pròximament per a una cita de servei per al Golf TDI, és el Blue Motion Technology (BMT) amb un motor de 2.0 litres. A Europa, al voltant de 15.000 cotxes de golf afectats amb una caixa de canvis manual estan sent cridats als tallers. Altres models de Volkswagen seguiran en breu en el procés de recuperació.

En el desenvolupament de les mesures tècniques favorables per al client, tenen la màxima prioritat. Pel que els vehicles en qüestió, seran escalonats en diversos grups per al taller, per garantir l'aplicació eficaç de les modificacions. Després de l'examen i la confirmació per la KBA, Institut Federal de Transport alemany, tots els clients afectats ja han rebut una primera carta informant-los de la mesura, com a recordatori.

En una altra posterior carta, se'ls demanarà a els propietaris de vehicles fer una cita amb el taller d'una empresa associada seleccionada per Volkswagen. Aquesta carta s'enviarà en breu a tots els propietaris de l'Golf TDI BMT de 2.0 litres. Volkswagen està treballant a tota velocitat per posar en pràctica les solucions tècniques i rectificarà tots els vehicles afectats pel problema d'emissions de NOx . Això es farà en estreta coordinació amb les autoritats responsables. A Europa, Volkswagen està exercint el seu dret com un fabricant de remeiar els defectes. Els clients de Volkswagen no produiran despeses com a resultat d'aquestes mesures tècniques. A més, com a part del procés de retir, a tots els clients se'ls oferirà les opcions de mobilitat de reemplaçament apropiats de forma gratuïta.

Més enllà d'això, els vehicles afectats són tècnicament segurs i aptes per a circular en vies, sense limitació, fins que s'implementin les modificacions. L'aplicació de les mesures tècniques necessàries, s'està duent a terme a tot Europa d'acord amb un calendari i el pla d'acció, coordinat amb l'Institut Federal de Transport (KBA).