Quantcast

F1 | El nou motor de Ferrari supera els 1.000 CV

Gairebé 10 anys sense guanyar un títol mundial. En aquestes es troba Ferrari, que ha vist com Mercedes li menja el terreny, almenys des de l'any 2007, quan Raikkonen va signar l'últim trofeu per a les vitrines de l'escuderia italiana. Els de Maranello s'han marcat així la temporada 2018 com la que roma aquesta estadística.

OkDiario ja va donar "pistes" sobre com podria ser el nou model d'aquesta temporada. Vettel i Raikkonen es freguen ja les mans davant el que pot esdevenir aquest any. En l'edició digital d'avui, OkDiario informa que el nou motor superarà els 1.000 CV de potència, aconseguint així a Mercedes, que ja compta amb aquest llistó superat. Caldrà anar amb compte amb les sancions, ja que únicament es permetran tres unitats de potència prèvies a sanció de posicions.

"S'ha fet un gran esforç per posar a la unitat de potència a dieta. Una de les avantatges de Mercedes va ser el millor pes del paquet en general, però Ferrari ha tingut èxit en la seva missió ", afirma un Turrini que completa la informació assegurant que" al banc de proves ja s'han vist 1.000 CV a màxima potència. Fins i tot Mercedes ja ha estat en aquest punt. Pel costat aerodinàmic, les dades del túnel mostren un pas important, encara que només es podrà comprovar en els tests de Barcelona. Però és bo somiar ", compte Leo Turrini, un dels periodistes més propers a Ferrari, a OkDiario.