Quantcast

Per que en el 2018 no pots deixar de banda el posicionament web de la teva empresa

Corria l' any 1994 quan Internet va irrompre en la nostra vida. Objectes quotidians, que fèiem servir al nostre quefer diari com, per exemple, el de carrer o les Pàgines Grogues, simplement van desaparèixer i, amb el pas del temps, molts més.

Aquests van donar pas a un nou univers compost per ' internautes ,' blocs ',' webs < / b> ', o' YouTubers ', i van aparèixer noves paraules com SEO , SEM o posicionament web que van enriquir el nostre vocabulari.

Tot d'una, per a qualsevol negoci de la capital, semblava imprescindible comptar amb una agència de màrqueting digital a Madrid . "Si no estàs a Internet no existeixes", era la frase més repetida aquells dies.

l'arribada del 'e-commerce ' va ser un moment clau per als comerciants. Aquesta modalitat de comerç en línia oferia un nou canal de venda , amb unes possibilitats infinites, a un preu més que raonable. Anem que era bo, bonic i barat .

Des de llavors, la visibilitat del nostre negoci a Internet , el nostre posicionament a la web, continua sent clau per aconseguir el èxit empresarial. Així ho demostren les dades del passat curs, recollits en un informe elaborat per la Comissió Nacional dels Mercat i la Competència (CNMC). Dades que confirmen i l aúge del 'comerç electrònic' i del comerç electrònic , que va créixer un 23,4% durant el segon trimestre de l'any passat , fins a arribar als 7.300 milions d'euros.