Quantcast

Lego fomenta la creativitat i la interacció entre usuaris a través de LEGO Life

LEGO continua amb la seva estratègia de creixement de vendes a Espanya i ho continua fent ara amb el llançament d'una nova xarxa social al nostre país anomenada LEGO Life. Amb aquest compte, la companyia de joguines danesa pretén introduir als menors de 13 anys " en conceptes bàsics de social mitjana mitjançant valors de confiança relacionats amb la marca ".

A través de la xarxa social, es permet la connexió entre usuaris que expressin la seva creativitat comparteixin interaccions i creacions i s'inspirin mútuament, tal com ha indicat Rob Lowe, director internacional de la plataforma. la seguretat és la principal preocupació per als usuaris , de manera que l'empresa vol que a través de la xarxa es comparteixi informació personal, imatges i / o ubicacions per localitzar-se entre ells.

perquè un nen es creu un compte a LEGO Life , haurà de ser custodiada i autoritzada pels pares, fa servir un generador de tres paraules, es farà servir un avatar per a les fotos de perfil usant qualsevol minifuigura de Lego, de manera que podran crear una perfil virtual sense haver de preocupar per la seguretat.

També pretén la marca que la comunicació sigui senzilla, universal i positiva, per això, són revisades abans de ser publicades per empleats entrenats per assegurar que són apropiats. Per aconseguir una seguretat total, LEGO ha arribat a un acord amb UNICEF a través del qual l'empresa rep les instruccions necessàries per a garantir que tot està en ordre.

Igual que s'impulsa la interacció entre usuaris, a través de la xarxa es llançaran els LEGO Màster Builders , amb l'objectiu que comparteixin els usuaris seves creacions i es llancin reptes per fomentar la creativitat entre usuaris. Igual que aquest format, LEGO ofereix un 'newsfeed' personalitzat amb el qual cada usuari té l'opció de seguir als seus grups de figures favorits. L'aplicació ja està disponible tant en iOS com en Android en smartphones i tauletes.