Quantcast

Medi Ambient inicia una campanya per evitar la publicitat no nominal a les bústies

Coincidint amb la Setmana europea de la prevenció de residus, centrada
en la conscienciació sobre la prevenció, el ministeri de Medi Ambient,
Agricultura i Sostenibilitat posarà en marxa una campanya per reduir la
publicitat no nominal a les bústies, en la que es distribuiran 10.000
fulletons amb una enganxina per indicar que no es vol publicitat.

La
celebració de la setmana europea coincidirà també amb l'entrada en vigor
de la reglamentació sobre les bosses de plàstic d'un sol ús. Tal com ha
posat en relleu la ministra de Medi Ambient, Sílvia Calvó, a aquestes
dues accions se suma la distribució que es va fer durant la Fira
d'Andorra la Vella de 4.700 ampolles de vidre per fomentar l'ús de
l'aigua de l'aixeta i evitar la generació d'envasos de plàstic. Calvó ha
recordat que gairebé la meitat de les accions previstes al Pla nacional
de residus preveuen la prevenció de residus i que aquestes accions
s'emmarquen en aquesta fita.

De manera paral·lela, el Centre Andorra
Sostenible, amb la col·laboració dels comuns i altres entitats ha
programat un seguit d'accions que tindran lloc durant tota la setmana i
que se centraran en la conscienciació.