Quantcast

RÀNQUING | Qui són els espanyols que més esport fan? I els que menys?

Per a aconseguir una vida saludable, l'alimentació i l'esport són molt importants a l'hora d'assolir aquest objectiu. A més, de cara al nadal i els excessos que comporta, és costum generalitzat establir una rutina saludable i de cures previs a aquests dies de vacances.

Groupon ha analitzat les vendes d'activitats d'oci i esport durant els anys 2015 i 2016, per conèixer les demandes dels ciutadans i les seves preferències pel que fa a aquests serveis.

Bascos, els menys "interessats" en fer exercici

Els ciutadans del País Basc són els menys "interessats" en qüestions d'exercici físic. Les seves compres en activitats d'oci i esports suposen un 1% sobre el total de compres al país. Molt a prop d'ells, trobem a comunitats com País Basc, les adquisicions tot just superen l'1% del total de compres d'aquests cupons, Illes Balears, amb un percentatge que lleugerament puja l'1%.

Madrilenys, canaris i andalusos, els ciutadans que més esport practiquen

Potser són els ciutadans de la capital els que marquen les tendències en les rutines de esport que es practiquen actualment. Per això, són els madrilenys els que més exercici fan, ja que després d'un anàlisi realitzada de la venda de cupons d'activitats d'oci i esports de 2015 i 2016, Madrid es posiciona com la ciutat que més consumeix aquest tipus de serveis, acumulant un 34% del total de les compres.

Després dels madrilenys es troben els andalusos, responsables del 27% de les compres i per darrere els canaris, amb un 11% sobre el total.

Els espanyols es decanten pel gimnàs com a activitat estrella per a practicar exercici

De tots els serveis oferts per practicar esport, després d'analitzar les vendes del període 2015-2016, l'activitat estrella per fer exercici triada pels espanyols és el gimnàs, i és que és la forma més senzilla per poder crear una rutina d'exercici físic i aconseguir mantenir una vida saludable al llarg de tot any. En segon lloc, trobem el Golf i en tercer lloc el caiac, que ha estat l'activitat que més ha pujat en venda de cupons amb més d'un 300% durant aquest període, el que significa que els espanyols s'estan tornant cada vegada més aventurers .