Quantcast

Elsa Pataky sorprèn amb les seves transparències a 'El Hormiguero'


Elsa Pataky ha tornat a visitar ' El Hormiguero ', a 'Antena 3', per presentar la campanya de tardor / hivern de la signatura de llenceria Women'Secret , i en aquesta ocasió, ha sorprès l'audiència amb un top negre totalment transparent.

l'actriu espanyola repeteix com per quart any consecutiu, com a protagonista de l'espot publicitari de roba íntima de la signatura i durant l'entrevista amb Pablo Motos, s'ha mostrat a favor que els homes inverteixin més en la seva llenceria "els homes hauríeu innovar més en aquest terreny perquè de vegades resulta avorrit. Les dones innovem molt més" .

Per 4ª vegada consecutiva protagonitza @ ElsaPataky_ la campanya de tardor / hivern de la marca, aquest any amb un espot titulat" Wanted "& # 128.079; #PatakyEH

El Hormiguero (@El_Hormiguero) 1 de novembre de 2017

el pas de Pataky per 'el Hormiguero' li ha tornat a donar el minut d'or al programa de 'Antena 3'.

# Audiències @El_Hormiguero va registrar el < a href = "https://twitter.com/hashtag/minutodeoro?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw"> #minutodeoro del dia amb 3.417.000 espectadors (18,9%), a les 22:38 hores https://t.co/kj7dRXSRTz pic.twitter. com / yvwkfnJuJm

objetivotv (@objetivotv) 2 novembre 2017