Quantcast

Misunderstoood, la nova col·lecció del nuvi de Chiara Ferragni per Bershka. #FedezforBershka.

Chiara Ferragni ha volgut mostrar a les seves xarxes socials, algunes de les seves peces favorites de la nova col·lecció el seu futur marit. Tots dos es mostren orgullosos del resultat final.

la col·lecció es compon de 12 peces en què predomina el cotó, el borrego o la pana . És una col·lecció esportiva constituïda principalment per dessuadores, caçadores o samarretes , del més pur estil habitual del raper. Fedez ha inclòs també una de les seves característiques pròpies a l'hora de triar els seus look, la barreja de colors.
A més, aquesta col·lecció també compta amb una infinitat d'accessoris des gorres amb missatge, mitjons amb il·lustracions, fundes per al telèfon mòbil o pegats per afegir a les teves peces i donar-los a toc "Misunderstoood" .

els tatuatges del cantant italià han tingut gran importància en la creació d'aquesta col·lecció, han inspirat els dissenys que apareixen en totes les seves peces. Ha comptat amb l'ajuda del seu tatuador personal, l'argentí "El Monge", que ha plasmat a la perfecció els dissenys dels seus tatuatges en caçadores, dessuadores o samarretes.

No perdis el temps i corre a fer-te amb una de les seves peces.
Van a ser tot un èxit!