Quantcast

El astronòmic memòria cau que va cobrar Rihanna per presentar a Madrid la seva línia de cosmètics

La cantant Rihanna ha passat per Madrid per presentar la seva línia de maquillatge que a Espanya ha adquirit Sephora i que comercialitza sota el nom de Fenty Beauty. La diva, que va estar a la capital durant unes hores, s i va allotjar en una suite de l'hotel Villa Magna, amb un preu base de 1.200 euros per nit, com destaca Vanitatis, que a més assegura que l'estrella comptava amb un equipatge de fins a onze maletes.

El dia grade, Rihanna es va vestir amb les seves millors gales per acudir al gran esdeveniment que li tenien preparat als Cinemes Callao de la capital. Va arribar dues hores tard, i amb prou feines va passar 5 minuts en el photocall , on l'esperaven desenes de mitjans de comunicació.

Uns minuts per somriure davant els fotògrafs i per respondre als periodistes als quals va dir:

"M'encanta venir de gira, de vacances, mai és un mal moment per estar en aquest país i els meus fans d'aquí han estat lliurats. El mínim era venir. Espanya és un dels mercats més entusiastes ".

No obstant això aquests 5 minuts de photocall van ser realment rendibles, perquè es va embutxacar 200.000 euros, segons 'el Espanyol'.

A l'interior de la sala va presentar la seva línia de cosmètics, per la qual també s'està ingressant xifres astronòmiques, sense haver de esforçar-se massa. Tot just es va fotografiar amb els influencers que allí es trobaven. Tan sols amb la popular Adriana Abenia