Quantcast

Rihanna presenta a Madrid la seva nova firma de maquillatge: 'Fenty Beauty "aquest passat cap de setmana

Són moltes les estrelles del cinema i la música que treuen la seva pròpia firma de maquillatge. Rihanna ha creat grans expectatives amb la seva signatura incorporant 40 tons diferents de bases de maquillatge, adaptant-se a tots els tipus de pells, fins i tot, les més fosques. A més la línia de maquillatge té l'enorme suport d'un gegant com Kendo Brands -incubador de bellesa pertanyent al grup LVMH i creador del maquillatge de la coneguda tatuadora Kat Von D i el dissenyador Marc Jacobs, també de venda exclusiva a Sephora -.

Van ser moltes les cares conegudes que es van poder veure a la festa de benvinguda, entre ells, el grup Sweet Califòrnia, Martín Arrivas, Vanessa Romero, amb un look black total, Pelayo, un estil tan informal com sempre però ideal . La gran Rihanna, va triar per a l'ocasió un conjunt bicolor, crop-top rosa amb nus a l'escot i mànigues caigudes i faldilla middy blanca amb petits estampats a joc.

Així posaven alguns d'ells en el photocall.

Gràcies @inhousesc @fentybeauty @sephora_spain per aquest privilegi. Va ser una nit meravellosa #FentyBeautyxSephoraSpain & # 128.153; & # 128.156; & # 128.151; pic.twitter.com/1t6Z4VMBL8

& mdash; Sweet Califòrnia (@SweetCalifornia) 24 setembre 2017

Bellíssima @nietomarta en la presentació de Fenty Beauty a Madrid & # 10084; pic.twitter.com/A4cLznOPAT

& mdash; Marta Nieto. (@nietomartafans) 24 setembre 2017

Dins el local triat a més de grans tocadors, que no podien faltar, amb expositors de tots els productes de la firma, també hi va haver un gran unicorn violeta, com si d'un oncle viu es tractés. Va ser l'escenari triat per molts com a fons de la seva instastorie.

& # 129.412; #fentybeauty

Una publicació compartida de Pelayo Díaz (@princepelayo) el